I ❤ KATO

Mimo wszystko uważam, że Katowice powinny zdobyć tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Dzisiaj pierwsza notka. Eko torba to konieczność. Nie jest ona jedynie siatą na zakupy ale dla mnie również i torebką - wygodną i pojemną. Przy tym jaką przyjemną dla oka. Szczególnie ta widoczna na zdjęciach. Wszystkich zainteresowanych odsyłam do Katowic na ulicę Mariacką do KATO baru gdzie taką torbę można nabyć za jedyne 19 złotych, również w kolorze czarnym.
Do tego dziś cały outfit. Wszystkie rzeczy raczej podstawowe, tak jak większość mojej szafy. Jasne, dresowe spodenki, które chyba pamiętają moją podstawówkę plus pół transparentny top i biała odrobinę ludowa kamizelka. Poza tym na wszelki wypadek marynarka - biała z dużymi, złotymi guzikami. Oh i nareszcie zaakceptowałam moje super blade nogi. Po prostu one chyba nigdy się nie opalą, a ja na to nic nie poradzę.

In my opinion Katowice should be European Capital of Culture 2016. Eco bag is a necessity. Not only as a shopping basket but ordinary handbag.visible in the pictures you can buy in Katowice in KATO bar, also in black for only 19 zł.
Bright shorts, translucent top and white vest. Just in case I took a white jacket with large gold, buttons.














photo - Filip 



 KATO torba - KATO, spodenki - vintage, top - h&m, kamizelka - vintage, marynarka - vintage, okulary - h&m

KATO bag - KATO, shorts - vintage, top - h&m, vest - vintage, blazer - vintage, sunglasses - h&m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz