vintage

Mam dość sporo szczęścia ponieważ jakiś czas temu znalazłam w szafie świetną skórzaną torbę, która pamięta jeszcze czasy młodości mojego ojca. Sporo szczęścia ponieważ taka torba to jedna z bardziej pożądanych rzeczy jesiennego sezonu! Ale to nie wszystko ze staroci jakie dzisiaj na siebie włożyłam. Koszula - zdobycz wyciągnięta z szafy mamy no i niesamowite okulary przeciwsłoneczne. Nawet nie wiem jak stare mogę być ale zapewne mój dziadek miał z nich pożytek. Do tego buty w męskim stylu. Niesamowicie wygodne i do tego ten kolor! Ach ach! Nowością jest sweter w paski. Szkoda tylko, że gryzie...

I'm lucky because I found a great leather bag in my closet! Plus vintage shirt and sunglasses from many years ago. And shoes in men's style - are extremely comfortable and have a beautiful color!

 










Photo - Filip





torebka - vintage, koszula - vintage, okulary przeciwsłoneczne - vintage, buty - heavy duty, sweter - pull&bear

bag - vintage, shirt - vintage, sunglasess - vintage, shoes - heavy duty, sweater - pull&bear

4 komentarze:

  1. Lubię kiedy kobiety noszą się w męskim stylu. A torebka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ach! i ta fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo na tak!!! takiego Drzewka jeszcze nie widzialam. Fryzura idealna!!!
    ah i spogladalam ukratkiem na ten sweterek w sklepie;P

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  4. This look is awesome, love the combo of the bag and shoes :)

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń