what's new?

Podczas tych wyprzedaży udało mi się trafić na kilka świetnych perełek. Najbardziej zadowolona jestem z białej oversizowej marynarki z zary, którą kupiłam za naprawdę dosyć śmieszne pieniądze. Nie mogę doczekać się wiosny żeby już ją na siebie włożyć!

On these sales I bought some great things. I'm very pleased that I managed to get the white, oversize jacket from zara. Paid for it really not much!




all pics by me

marynarka - zara, czarny płaszcz - stradivarius, kalosze - zara

blazer - zara, black coat - stradivarius, wellingtons - zara 

monofashion on facebook 

8 komentarzy:

  1. świetne perełki, ale kalosze najbardziej mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. marynarka jest fenomenalna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, biała marynarka rzeczywiście jest cudowna, ciekawa jestem efektu jej w stylizacji ;)



    http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta marynarka z Zary!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarki obie z pewnością są świetne!
    Widziałam inne Twoje posty i zapowiada się ciekawy blog ;] Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mojego grona ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio własnie polubię na białą marynarkę, choć nie moge powiedzieć, że teraz da sie załapać na jakąś miłą okazję- ceny powalają ;)
    wyśmienite bucisze!

    OdpowiedzUsuń
  7. marynarka wygląda wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://mojehandmade.blog.pl/
    zapraszam jakbyś była zainteresowana :)
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń